niedziela, 26 maja 2013

Pożegnanie z A.M..

Nadszedł dzień ,którego się bałam
Nadszedł dzień,którego nie chciałam
Wciąż pamiętam oczy twe
Gdy patrzyły na mnie
Łzy leciały mi jak woda w rwącym strumieniu
 Mój ból nie miał żadnego znaczenia....
Ty postanowiłeś odejść ...tylko dla swojej wygody nie licząc się z moimi uczuciami..


Czekałam..ale na co?...na powrót???uczucie???

Cierpienia mego nadszedł kres ...
Odeszłam na zawsze ...tak jak chciałeś
wierzę,że kiedyś zatęsknisz,że
zabraknie Ci mnie,mojego dotyku ,zapachu,pocałunków
Bliskości..mojego Kocham ..tesknię...
Zrozumiesz,że byłam inna
Zatęsknisz by wrócić ....Ale Ciebie nie będzie już w moim życiu


Nie ma Cię już...tak jak chciałeś być sam-jesteś...

1 komentarz:

  1. do dzis tęsknię pragnę kocham..Ale Ciebie już nie ma ze mną i tak naprawdę nigdy nie było...Jesteś tylko Ty i Twoj swiat,a za moim zatęsknisz..

    OdpowiedzUsuń